Nie no wszystko caca, zużycie płynu nie ma dla mnie znaczenia - tylko że to urządzenie nie działa tak jak bym chciał. Ma psiukać na rozkaz a nie kiedy se zachce. To ono służyć ma mi a nie ja mam spryskiwać szybę przed włączeniem świateł. :| Ale to nie istotne - jak wyciągnąć spryskiwacz, by nic nie złamać i wyregulować jego strumień.
No dokładnie....fajnie ze jest w lecie pewnie sie czasami przyda ale ja tam i tak wole na spokojnie na stacji przemyć wszystkie światła...no u mnie na trasie 400 km zeszło ze 4 litry bo miałem pełne a zaczeła sie palić "rezerwa"... ale to nie jest najwiekszy problem... nie chce 2 raz jechać i wymieniać tych sprysków..
jak wyciągnąć spryskiwacz, by nic nie złamać i wyregulować jego strumień.
Myślę, że jak przekręcisz zapłon, włączysz światła i włączysz spryskiwacz, to jak szybko przekręcisz kluczyk w pozycje zero, to spryski powinny zostać na zewnątrz.
Hmm, czyli trybu serwisowego nie ma... Trzeba to jakoś siłowo wyciągnąć? Boję się żeby się zaślepki nie połamały/urwały. Druga sprawa to pewnie trzeba zderzak zrzucać... a tego mi się nie chce poprostu.
LUKI, jak wyjeżdzałem z serwisu to chłopaki sami zaproponowali że ustawią na rzadziej i krócej
gdzieś jest wklejone moje kodowanie(chyba w temacie o problemach z elektroniką u mnie :diabelski_usmiech )
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
LUKI, jak wyjeżdzałem z serwisu to chłopaki sami zaproponowali że ustawią na rzadziej i krócej
gdzieś jest wklejone moje kodowanie(chyba w temacie o problemach z elektroniką u mnie :diabelski_usmiech )
możesz podrzucić ten temat? pls
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
Komentarz